Mariannes hus

Igår tog jag bilen och åkte hem till Marianne. Utan gps och bara en kort beskrivning hittade jag dit. Sista huset till vänster på grogg Road. Jag kör in på uppfarten och tänker "what the fuck"... Hon sa att de bodde i ett stort hus, men jag fick ont i nacken av att vrida huvudet så högt uppåt för att se hela huset. Med hakan i knät och stora ögon körde jag in över gården och parkerade utanför huset där jag blev bemött av 3 glada hundar, en med bruten rygg. Hon visar mig runt. Jacuzzi, bastu, världens största barbeque, 3 vardagsrum, talande kylskåp "close the door, don't let the cold out", 6 plattor på spisen, hennes badrum var större än mitt rum. Underbara hus.
Utsikt från hennes rum, bergen reser sig utanför, men det syns inte på fotot.
Hon lagade mat till oss sen begav vi oss mot ishallen och åkte skridskor. Jag upptäckte att det är som att lära sig cykla. Lär man sig en gång så kan man det sen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Spännande! Jag vill se fler bilder på huset, har du?

2012-01-14 @ 22:42:04
Postat av: mamma

Vem är Marianne? Har inte hört henne nämnas innan. Jag vill oxå se mer bilder av huset! :)

2012-01-15 @ 22:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0