Vancouver Aquarium

Söndagen den 5 februari 2012 hände något speciellt. (Och jag pratar inte om Bebbens arrival eftersom jag fick reda på det DAGEN EFTER, FET PIK!) Jag åkte med, Taci, Franzi, Marianne och Amanda till Vancouver. Vi åkte till Vancouver Aquarium som är ett Aquarium i världsklass. Det verkar vara väldigt mycket sådant här. Gör BC (British Columbia) något så är det ofta i världsklass. Whistler, Aquarium, East Cost Trail, naturen, kayakingen, valarna, Capilano Bridge osv osv.
Jag fick fina minnen och några schyssta bilder med mig hem.
På aquariumet såg jag även min första 4D föreställning. 4D undrar ni då. När bläckfiskarna fladdrade med sina armar så kände jag något som fladdrade över mina vader. När valarna hoppade högt och slog ner i vattnet blev jag alldeles blöt i ansiktet, när isbjörnarna vandrade över Arktis så blåste kalla vindar över biosalongen och såpbubblor fyllde luften. När en haj hoppade och attackerade en säl från ingenstans så fick jag en hårt knuff höger om ryggraden.
4D people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0