Så vad gör man i Kanada då?

Man grillar korv
Man festar
Man sitter inne framför brasan när det snön faller ute
Man sätter upp brev från mamma på väggen när man längtar hem
Man bygger snögubbar i parken
Man åker till Krossiant Café och provar ananas latté
Man blir blöt i ögat av en text på en vägg
Man åker till Walmart & spenderar pengar som borde sparas
Man är ute de få dagarna solen skiner
Man träffar åsnor lite här & där
Man bakar Annis havrekakor
Vi sover på bänkar
& spelar baseboll mitt i natten
Vi njuter
Vi tubar
Vi hälsar på Whistler
Vi chillar på de olympiska ringarna
Vi tar hand om varandra
Vi har världen som lekplats
Vi älskar
Sa jag att vi njuter?
Och jag lever. Här på min lilla gata efter Chilliwack Central

Kommentarer
Postat av: mamma

<3 <3 <3 längtar... så glad för din skull!! Blöt puss o stor kram! :)

2012-02-17 @ 07:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0