Och vad äter man i Kanada?

Hamburgare och Root Beer.
Pommes som ser ut som skrattande gubbar.
Blåbärs bagel med sallad.
Våfflor med blåbär och sirap.
Vegetarisk hamburgare från A&W med gratis bbq dip
Hemmagjorda ants on a log; selleristavar fyllda med jordnötssmör toppat med russin. Jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag älskar eller hatar det.
Så gör man tappra försök att vara den svenska man är...
...och köper knäckebröd från IKEA som smakar pyton.
Sen hittar jag Wasa knäcke, som smakar gammalt.
Då gör jag gröt istället.
& bakar scones.
Trött som man är på allt halvfabrikat gör man en hemmagjort äppelkaka. Med fabriksgjord topping...
Naturligtvis är det här det enda jag har ätit sen jag kom till Kanada.
;-)

Kommentarer
Postat av: mamma

Hmmm, hur ser du ut nu förtiden... ;-)

2012-02-17 @ 07:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0