February 19th 2012


En såndär dag då jag helt enkelt inte bryr mig. Jag bryr mig inte om att jag går runt på stan med för stora jeans. Inte bryr jag mig ett skvatt om att jag sitter ensam på ett café. Jag kan inte bry mig mindre om att jag är osminkad. Att jag spenderar nästan 200 dollar på saker jag inte behöver rör mig inte i ryggen. 2 små högtalare som jag kan koppla in ipoden i för tillfällen när jag och mina vänner vill ligga ute i solen, rosa rosor som inte ens doftar eftersom de är gjorda av plast, tidningar, en dyr skrivbok, smyckeshängare, nya smycken att hänga på min nya smyckeshängare, små små plastflaskor med cola för dagarna då jag och mina kompisar ska ligga i solen och lyssna på musiken som ska strömma ur mina nya högtalare, Wasa knäckebröd och vit ost. För att bara nämna några saker jag köpte. Jag kommer förmodligen inte ångra mina köp tills dagen jag inser att jag inte har råd att åka på weekendresa med mina vänner och måste stanna hemma istället. Den dagen kan jag åtminstonde titta på mina plastrosor och mina högtalare kan jag låna ut till mina vänner så de kan ligga i solen och lyssna på musik.

Kommentarer
Postat av: mamma

Snyggt stylat! Hoppas det inte kommer för surt efter bara. Om du köper tillräckligt mycket av Wasa knäcket, så kanske det kommer nytt i hyllorna och då smakar det inte gammalt!! :)Kram o puss!

2012-02-20 @ 22:29:37
Postat av: världensbästa

Snygga silverörhängen de hängde där..... ;)

2012-03-22 @ 19:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0