BEBBE

Jag har blivit moster! Va, vilken konstig känsla. Ännu konstigare känns det att mamma och pappa inte bara är mamma och pappa längre. De är mormor och morfar, en ny titel att leva med resten av deras liv. Nej, resten av Bebbes liv. Jag är så glad! Och ett barn är den finaste gåvan en familj kan få ta del av, det känns ända in i själen. Tack Malin & Avni! Bebbe kommer bli så bortskämd med kärlek, precis som det ska vara.

Första fotot efter att vi fått besked om att Bebbe är på väg. "Nej det här kan väl inte stämma... Va... (tittar tusen gånger på förpackningen för att försäkra oss om att 2 sträck verkligen betyder positivt...) Vadå 99% säkert... Vadå ska du ha barn?"
Svaret var JA Och 9 månader senare (eller ja, 7 månader efter detta foto tagits) så kom den här saken ut;
Och jag är så stolt, jag förstår inte ens varför! Vad har han åstadkommit liksom? ;-)
Tänk va, nu har vi en ny familjemedlem, en till människa att älska till våra själar upphör att existera.

Kommentarer
Postat av: "mormor" :)

Nu fick du mig att gråta, Maria.... Han är sååå bedårande... <3 <3 <3

2012-02-14 @ 17:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0