Good Life

Jag mår så bra här. Jag älskar barnen, jag älskar Trish och jag älskar Jay. Det känns som att bo tillsammans med mina bästa vänner. När Jay är i Vancouver och arbetar skift på Vancover firefighters så saknar jag honom. Mycket. När Trish är i skolan/på jobbet så saknar jag henne. Mycket. Jag vill vara med dem hela tiden. De får mig att må så bra. & jag har så mycket att se fram emot samtidigt som jag är rädd för tiden som går så otroligt snabbt. Jag träffar nya spännande människor hela tiden. Tanken på att en annan tjej kommer att flytta in här, i mitt hus, och ta över min plats känns outhärdig.

  • Jul Jul Jul, det kommer att bli stort. Ett av mina mål är att få Jay att sätta upp julbelysningen på huset INNAN 1dec. Han är ganska mycket emot det. Det kommer att bli svårt, he's a stubborn bastard
  • Trish ska ta med mig till grannstaden för julklappsshopping
  • Ishockey är religion här. Så de har skaffat biljetter till en match i januari som vi ska gå på
  • Trish ska träffa en gammal vän till henne i Vancouver och hon vill att jag ska följa med. Shopping och pubrunda står på schemat
  • Jag Trish och ungarna ska bila genom The Rocky Mountains till Albertha för att hälsa på hennes familj. I Calgary blir det övernattning. Hon har även familj där så vi hoppas på att de ska ta hand om barnen så vi kan gå på pubrunda i Calgary City. Vi planerar redan denna resa för fullt! I vår smäller det!
  • Jag & Trish ska ta en weekend off så vi kan åka runt till olika vingårdar och prova olika viner, vi båda älskar vin. Mums!
  • Jag & Jay ska fixa fiskekort till mig, så vi kan fiska tillsammans! Längtar tills vi kan barbequa en lax som JAG har fångat SJÄLV
  • Om jag stannar till sommaren så kommer vi att åka ut på kayakturer, campa i tält på olika öar varje natt

Ursäkta för rörigt inlägg. Kort sammanfattning;
Jag har det bra här! Jag mår så OTROLIGT BRA HÄR! I LOVE CANADA! PUSS PUSS PUSS






Kommentarer
Postat av: mamma

Nej, nu blir jag allvarligt oroad!! Jag då?? Kom ihåg att ingen älskar dig mer än vad jag gör! Ja, pappa lika mycket - kanske....... ;-) <3 Puss o kram!

2011-11-22 @ 18:31:18
Postat av: mamma igen

Ett av mina mål är att få pa att sätta upp en adventsgran FÖRE 1:a advent!! :) Tror du jag lyckas? ;-) Skulle verkligen behövas i år. Det är så mörkt när det inte är någon snö. Skulle för övrigt vilja hänga med på ALLA dina planerade aktiviteter! :) Puss o kram! Love ya! <3

2011-11-24 @ 17:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0