The Mount Tohm

Imorse var vi och besökte Chilliwack fire department. Så nu har jag setat i framsätet på en brandbil! Tyvärr var mums faktorn på brandmännen ganska låg... När man tänker Kanadensiska brandmän tänker man snygg, ey?






Efter detta åkte vi upp på berget Mount Tohm. Vi åkte runt i bil först för att Jay ville visa mig runt och jag fick be honom både en och två gånger att stanna så att jag kunde kliva ur bilen & ta kort. Vi åkte upp till Mount Tohm Park och hikade resten av biten till toppen där jag fick utsikt över hela Chilliwack. Så här kommer ett bildregn!




Kommentarer
Postat av: mami

Jag ÄLSKAR berg!! Vilken UNDERBAR natur!! Vilken KANONFOTOGRAF du är!! Åhh, bara så FANTASTISKT!!

:) <3 <3 <3

2011-11-11 @ 00:16:23
Postat av: Malin

Vad fint det är! Twilightenviroment... <3

2011-11-17 @ 13:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0