Lördagskväll

Jag & Jay var och handlade idag. Sen åkte vi hem till Taylars för att hämta hem bilen jag lämnade där igår kväll när vi skulle ut. "Get out of my car" sa Jay och log så ut jag hoppade. Han åkte fram och vände, kom tillbaka, gjorde tummen upp och förvann runt hörnet. Tack vare GPSen hittade jag hem nerför det stora berget. Vår tripp till affären drog ut på tiden så vi avstod från att laga mat. Trish ringde hem 2 feta pizzor som vi käkade framför en film från 1977 kallad Pete´s Dragon. Nu har hela familjen gått och lagt sig utom Maria, som fastnade framför filmen "The day after Tomorrow" (Jake Gyllenhaal, woop woop) med en gigantisk vit&röd hinkformad skål popcorn i famnen. Fejk kaminen i hörnet ger ifrån sig fejkvärme och fejkmysbelysning. Datorn värmer i knät när jag skriver. Jag sitter djupt insjunken i hörnet på den stora hörnsoffan på nedervåningen. Fisken Nemo simmar i akvariet bredvid mig och hunden Booster ligger och snarkar vid mina fötter.
Hemma är klockan 06 på söndagsmorgonen och här är det fortfarande mörk lördagskväll. Efter filmen kanske jag kollar på ett avsnitt av The walking dead. Jay älskar den serien och han spelar in varje avsnitt på tvn. Hörde du det pappa? Se till att fixa tvn hemma nu så ni också kan spela in avsnitt av The walking dead. Jättehändigt att kunna se när man vill.

Lugn kväll för mig idag alltså. Fortfarande trött efter gårdagen som bestod av tequila shots, dans, gratis öl, snö, biljardspelande, 1 tyska, 1 kanadensare, 1 spanjorska, 1 svenska och en mekanisk tjur. Det kom fram en tjej till mig på dansgolvet och sa "you are so beautiful, I just wanted to tell you that. You are one of the most gorgeous people I've ever seen. And no, I have not been drinking" MEN ALLTSÅ SÅNT TACKAR MAN JU OCH TAR EMOT MED ÖPPET HJÄRTA!! GULLUNGE.







Trish och barnen tog flu shot i fredags. Jay och jag avstod. Dels för att vi är rädda för sprutor och dels för att vi har höga tankar om oss själva om att vi inte blir sjuka. Han kallar mig för chicken. Jag kallar honom för mes.

God natt Kanada
God morgon Sverige

<3

Kommentarer
Postat av: mami

Du verkar ha det alldeles underbart, vännen min. Och ja, du är Fantastisk, mitt vackra barn! <3

2011-11-20 @ 19:22:33
Postat av: Emma B

Ååååh, det är så underbart å läsa att du har det bra :) Saknar dig så inni bomben<3

2011-11-21 @ 11:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0