Lördagskväll

Lördag kväll. Vi skulle ses vid Corky's vid 21.30. Så blev inte fallet. Taci jobbade till 22. Taylar & Franzi förfestade hos Taylar och jag satt hemma i tv soffan med J & T, förfestade och skrattade igenom en 2 timmars lång film. Hur roligt som helst! I love you, man. Se den. Taci plockar upp mig och off we go. Ja, tills vi inser att vi inte vet var klubben vi ska till ligger vill säga. Vi stannar till utanför en bensinmack och försöker förjäves få tag på de andra tjejerna. Då kommer en ung mes liknande kille vid namn Brian springandes i regnet för att köpa vaniljciggaretter. Han vet vart klubben ligger och glad över att få skjuts tillbaka så visar han oss vägen. Jobbar man med barn så blir man en smula överbeskyddande efter ett tag så jag talar om för honom att man inte får hoppa in i en bil med främmande människor, så vitt han vet så kan vi vara seriemördare. Det trodde han inte, han tror inte att seriemördare kan vara vackra flickor.
Innan jag åkte hemifrån så insisterade T & J att jag måste prova Dr Pepper. Nej, inte läsken Dr Pepper. Man får ett halvt glas med öl, man får en shot och man häller shoten i glaset med öl sen sveper man. För gott för att kunna vara bra. Samma sak gäller den gigantiska flaskan med Baccardi Cherry jag köpte i fredags. Mixat med Sprite och isbitar är det alldeles för gott för att kunna vara bra. Alldeleees föör gooott.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0