Jag har bilen

Ja! Nu är jag jätteglad! Slask på vägarna, solen skiner för tillfället och jag får låna bilen! Bajsbuss som går en gång i timmen slipper jag oroa mig för idag. "You have been working hard, just put 5 bucks in the car and go for a drive". THANKS JAY! Working hard... 10 timmars pass mån-ons på torsdagen sa de åt mig att gå och lägga mig istället för att jobba och idag är jag ledig. Men jag är en bra tjej, jag hjälper till. Jag anser att jag också bor här, vi delar städningen och saker som att plocka i och ur diskmaskinen även fast det är helg tycker jag är en självklarhet från min sida. Fast de uppskattar det. De tackar mig hela tiden. Jag säger att de inte behöver tacka mig. De säger att jag helt enkelt måste vänja mig vid det. Jag tror jag kan leva med det.

Liquid store, Walmart och the shoppingmall står på listan. Jag tar mig nog även en promenad vid floden. Förhoppningsvis ser jag en björn! Eller två! Förhoppningsvis sitter jag i bilen när jag förhoppningsvis ser en björn. Eller två!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0