Hembiljett bokad

Jag har bokat biljett hem. Det var inte roligt alls. Jag vill inte ens tänka på att åka härifrån. (min nuvarande/dåvarande biljett går ut nu på tisdag). Jag fick nästan lika många tårar i ögonen när jag klickade på "betala och godkänn" som T fick i sina ögon när jag berättade att det var dax att för mig att boka biljett hem. Tisdag 17 apil 2012 kl 18.30. Inte roligt alls. Fast... jag bokade en biljett som jag kan boka om... Igen.

Åh lilla Vera å lilla bebben, vad jag kommer längta hem till er! Men tills vidare; 17/4.

Nu ska jag se på film. Hejs svejs!




Kommentarer
Postat av: Malin

Gud vilken mysig öppen spis..

Ja, bebis vill ju träffa sin moster! Men du kan väl ev. åka tillbaka igen sen? Förstår att det känns jobbigt att åka henm igen, och så snart också. T om jag tycker att det känns sorgligt nu när du har det så bra där. Fast jag är glad för våran skull att du kommer hem förstås!

2011-12-09 @ 23:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0