Dag 1

Jag och Trish tog bilen och körde runt lite. Körde runt lite i 3 timmar. Hon ville visa mig runt och O´boy vad vackert det är. Vi köpte kaffe i Drive thru 2 gånger på Tim Hortons. Tim Horton är religion här. Vi köpte hamburgare på drive thru också. Jag insisterade på att få betala denna gång. Det fick jag inte. Trish insisterade på att jag skulle dela hennes strips med henne. Jag tog en, för att kunna säga att jag har ätit kanadensiska strips. Helt i onödan tog jag den alltså, för inte har jag berättat det för någon. Vi åkte även hem till Trishs bästa vän Tracy, som inte var hemma. Men hennes systers hästar var det;



Vi åkte även till a river som var otroligt vacker. De har spa där. Dyrt spa. Sen åkte vi hem. Mer minns jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0