Captain America

Igår kväll stannade jag & Jay uppe för att titta på filmen Captain America. Tony Starks pappa (från Iron man filmerna) var med i filmen och jag undrade varför? Alla dessa filmer är gamla comic books från blablabla talet och vissa är länkade till varandra. Idag frågade Trish vad jag tyckte om filmen och jag berättade att jag tyckte det var coolt att Tony Starks pappa var med, eftersom alla dessa filmer är gamla comic books från blablabla talet och vissa är länkade till varandra.

Trish sa att Jay var en sån tönt som visste allt detta om the Comic Books. Detta hörde Jay och började genast protestera.

Då sa jag till Jason;
- A normal person wouldn't know this stuff
- Why wouldn't a normal person know this stuff? Everyone was reading this when I was a kid. EVERYONE. EVERYONE. EVERYONE KNOWS ABOUT THIS STUFF. It's like as hugh as Batman and Superman!!


Då säger jag det oförlåtliga.

- Who's Batman and Superman?

(självklart skojade jag med honom men det tog ett tag för han att förstå det)
Blicken han gav mig innan han fattade att det faktiskt var ett skämt var oförglömlig. Priceless.

He's such a geek.





Kommentarer
Postat av: mamma

Hmm, var det filmen från 1979, 1990 eller 2011 ni tittade på? Jag gissar på -11.. Är du impad nu? ;-) Mamma vet allt, vet du... :)) Puss! <3

2011-11-26 @ 17:34:42
Postat av: Malin

Haha, det var roligt :D

2011-12-09 @ 23:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0