Canada

Nu kickar jag igång bloggen igen. Efter tjat hemifrån. Lite för min egen skull också, det är roligt att läsa i bloggen vad man upplevt, varit med om tidigare. Minnet är bra, men inte lika detaljerat. I bloggen har man även sökmotor, in your face, skrivbok!

Resan var lång. 2 timmar till Arlanda, 2 timmar på Arlanda. 2 timmar Arlanda - London. 1.5 timme i London. 9 timmar London - Vancouver. Efter 5 timmar på flyget till Vancouver tänkte jag att vi snart måste vara framme. Det var vi inte. 4 timmar kvar, 4 långa timmar. Island var vackert, solnedgång och hela himlen var rosa och lila. Marken var täckt av snö, berg och sprickor i isen. Havet kunde inte se kallare ut. Detta var UTAN TVEKAN det finaste jag någonsin sett. The Rocky Mountains var också väldigt häftigt att se från ovan. Så mycket berg. Framme på flygplatsen tog de mig åt sidan för att titta på mina papper. Det gick galant. Jag hade en hel bunt med papper. En hel lögn av dem.

En kram, en bilresa och några skratt senare anlände jag till huset på Baker Drive, mitt nya hem för 6 månader framöver.

Fortsättning följer ;-)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0