All my ex's live in Texas

Kom precis in från en kvällspromenad. I 45 minuter trotsade jag & Booster regnet som faller ner ute.
Nu sitter jag i den röda mjuka soffan i vardagsrummet. Trish pluggar, Jay lagar mat och småflickorna springer runt och leker med en bamsestor mjukisbjörn. Har bytt om till torra kläder, brasan sprakar för fullt och senare ska vi grilla marshmallows. Pappa ringde upp mig på Skype imorse, han spelade en låt som han alltid lyssnade på när han bodde och arbetade i Kanada, sen lade han på. "George Strait - All my ex's live in Texas". Jag frågade Jay om han hade hört denna låt tidigare. Det hade han. Sen var det kört. Han har gått runt och sjunkt den HELA DAGEN. & nu när jag sitter här och skriver så har han rotat fram en gammal skiva med George Strait (som är en av de stora namnen inom country världen, har jag lärt mig). Och ja, nr 12 på skivan heter......... All my ex's live in Texas.

Hela dagen;

All my ex's live in Texas.

All my ex's live in Texas.

All my ex's live in Texas.

All my ex's live in Texas.

All my ex's live in Texas.

All my ex's live in Texas.

HELA DAGEN!!


There you go dad. Fastän jag har flytt till andra sidan jorden så påverkar dina konstigheter hela dagar här,
Du är så jobbig!!

This is Maria
Checking out



Kommentarer
Postat av: mami

Ha ha ha!! :)) Det var roooligt!! Du vet, Maria, vi är ALLTID med dig! <3 Förresten så heter det sjungit... Puss!

2011-11-25 @ 17:00:04
Postat av: pappa

Jadu Maria vad ska man säga, pappa är helt enkelt bäst.;-)

2011-11-25 @ 18:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0