Uppdatering

Hike runda 7 sisters. Otroligt vackra Cultus Lake. Playdates. Skola. Shopping efter julklappar. Jag har aldrig varit så sen med julklappar förut, å andra sidan så har jag faktiskt en hel dag extra på mig eftersom vi firar 25te... Starbucksbesök. Hockeymatch, öl och nachoschips på en pub i Vancouver. Shopping i Langley. Sena nätter framför tvn. Filmkvällar med diverse vänner. Där har ni en kort sammanfattning. Jag är inte så skrivsugen just nu men får ändå påtryckning om uppdateringar, aargh!

Mer kommer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tackar så mycket!! :) Varför är du inte skrivsugen? Har du för mycket för dig? Du verkar ha det himla bra i alla fall. För inte längtar du väl hem till lugnet på farmen heller... ;-) Ja, ja, jag vet: Vera.... säger du. Hon längtar nog efter dig också! :) Puss, puss, mitt hjärta!

2011-12-20 @ 16:24:13
Postat av: mamma

nu har vi inte hört något av dig sen julafton, och du har firat jul både här och där - så nu vill vi ha en uppdatering!!! :) <3

2011-12-28 @ 11:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0