Fredag och vinkväll

Jag och T grabbade tag i några vinflaskor och drog hem till T's mamma för en tjejkväll. Vi slog på en julfilm som vi ignorerade kvällen igenom. Vi korkade upp vinet och pratet flödade till klockan 00.00 då vi drog oss hemåt. Gick vi och la oss som normala människor? Självklart inte. Vi drar fram alla julklappar vi har, presentpapper, tejp, saxar och ännu mera alkohol. Jag är urusel på att slå in presenter fint i normala fall, så ni kan ju gissa hur de såg ut efter lite för mycket vin? Jag har aldrig haft så roligt när jag har gjort något jag är så urusel på.

Vi fick även för oss att skaffa Facebook till T
T fick även för sig att detta var ett utmärkt tillfälle att ringa mina föräldrar över Skype... 2 mitt i natten, 1 på dan svensk tid. Dagen efter hittade jag även en bodylotion med doften UNDERBAR i min jackficka, som jag och T snodde från T's mamma dagen innan... Jag hittade även några intressanta foton i min kamera.




Kommentarer
Postat av: mamma

YES!! Uppdatering!! Tack, älskling! Och kul ser ni ut att ha oxå. ;-) Hälsa Trish! Kram, mamma.

2011-12-29 @ 12:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0