You got to love the weekends

Helgen var precis som en riktig utekvall med vannera ska vara. Redan nar jag vaknade lordag morgon so kande jag att det skulle bli en bra dag. Forst okte jag till Maidstone och traffade Leila for lite shopping. Annu en gong kom jag hem med sommarklader... En rosa tunika som kommer sitta fint pa mina solbranda ben, efter att jag har fott solbranda ben vill saga... Nu saknas bara sommaren. Fast det tycker jag ju hela tiden. 

Mamma, pappa, har kan ni sluta lasa.
Dans, humor po topp, drinkar, vanner, bra hardag och herremingud jag traffade till och med en och annan britt som faktiskt sog bra ut! Nar jag fann heliumballongerna pa jj's fick vi voran prick over i:et. "soomewheeree oveer the raiiiiinbow..."

Dagen efter regnade det som vanligt men blosten var annu varre. Jag och Tine sprang in po ett cafe, bestallde en frukost som kallas duga sodar dagen efter. Chips, kaffe, saft, choklad cheesecake, crossiant och muffins. Vi satt dar vid fonstret och gick igenom gordagen samtidigt som vi skrattade oss ontimagen ot varenda manniska som gick forbi utanfor fonstret med paraplyet ut och in. Efter 2 timmar sa Tine "should we go over there" och pekade mot andra sidan gatan. Jag tittade vad hon pekade po och sog shoppinggallerian samt Pizza Hut. "To Pizza Hut or the mall?" frogade jag. "oooooh do they have Pizza Hut!?" utbrast Tine. So vi sprang snabbt fron fiket och lamnade alla vora tallrikar och koppar po bordet, rakt over gatan och slank in po Pizza Hut for att dar klamma i oss annu mer.
Halleluhja for sodana sondagar, mer njutning ot folket!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Hmmm - antar att "bra hordag" betyder "bra hårdag"......... ;)

2010-03-03 @ 18:25:23
Postat av: Maria

men mamma nu fick jag ju lov att ändra det. Snuskis...

2010-03-03 @ 18:53:11
URL: http://tinytreasures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0