Dagens mysterium; tiden

En vecka kvar tills 2 av Dahlstromarna landar i Englaland! Kanns som att det var nyss de bokade resan hit. Men det var ju 1 monad sen. Kanns aven som att det var nyss jag var hemma. Men det var ju for 2 monader sen. Kanns konstigt att mina 2 forsta monader moste ha gott relativt longsamt fast det kandes so att de gick snabbt, eftersom mina 2 senaste monader har gott annu snabbare. Kan ni fatta att det ar mars?! Jag har svort att forsto det. Det innebar att jag har upplevt 6 olika monader har eftersom jag kom i slutet av oktober.

Det ar lite laskigt nar man inser hur fort tiden gar, det kanns som att jag sover men vaknar upp lite da och da for att inse hur snabbt tiden gott och for att ga igenom de olika filmerna som min hjarna har spelat upp for mig under tiden jag sov.

Men nar man ar precis dar man vill i livet, nar man gor precis det man vill gora, nar man tanker pa framtiden och faktiskt forstor att hela varlden ligger oppen for en, da kanske det inte ar so konstigt att livet for tillfallet kanns som en drom.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Finns den då, tiden? Kanske all tid finns samtidigt, liksom allt innehåll i en bok finns samtidigt. Allt beror bara på vilken sida man har uppslagen - resten finns där oxå, man bara inte ser det. Sen finns det ju dom som kallas synska, de tjuvkikar på andra ställen än där de är... :)Eller??!!

2010-03-03 @ 18:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0