2 dagar kvar

När jag pratar med dem där hemma så hörs det att en resa är på G - packkaos.
"Vad ska jag packa?"
"Hur är vädret, vilka skor ska jag ha"
"Jag måste köpa deådeåde"


Men det bästa av allt, imorgon landar de faktiskt i England. Å om 2 dagar kommer de hit!
Eller nej, de bästa av allt är nog faktiskt väskan de har med sig till mig (höhö). Fylld med lösgodis från Hemköp, chips, Marabouchoklad, falukorv och annat smått och gott som jag längtar efter. Det är konstigt det där, saknaden efter människor är så klart störst, men det ätbara från kära lilla Sverige ligger på en trygg 2a plats.
Sen har de såklart med sig min nya mobiltelefon som pappa har köpt till mig. Och min gamla datorsladd samt adapter till den. Vad skönt det ska bli att slippa den trasiga som jag på nåt sätt lyckas använda lite smått nu. Jag ska klippa den i småbitar, bränna upp den och skratta elakt.!!

Say hello 2 my little friend:
Vi kommer nog få det bra, du å ja.


Kommentarer
Postat av: fridamatsson

den teletuten har jag! :)

den är bra , helt okej , funkar! :)

nu vet du det också!

saknar dig som sjutton , ha det bra! :)

2010-03-09 @ 22:08:15
Postat av: Mamma

Packningsröran är enorm! :)Men vad ska jag ha för skor??!! Inte lär jag få låna Annsens stövlar, precis... Och mina har alldeles för höga klackar. De kan jag inte gå i. :( De röda är hyfsat sköna - men gamla o trista. Ja, ja - I-landsproblem. Jag skäms. Längtar! Längtar! Längtar! <3

2010-03-09 @ 22:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0