I'd rather

Idag har jag inte gjort något speciellt. Jobbat 5 timmar på förmiddagen och började vid halv 5 igen. Då med matlagning och skötsel av smågriniga barn. Va ute på en promenad också. Med hög musik i lurarna stoltserar jag fram i raskt tempo. Hörde att ni hade snöoväder hemma i lilla Sveariket? Höhö, va det någon som sa "vårväder i England just nu?"...

Jag har kommit på mig själv flera gånger senaste tiden att jag har gått och lett. Lett åt vad? tänker ni då. Det tänker jag också, och sanningen är den att jag har inte den blekaste aning. Men vilken lyx det är!
England är bra för mig. Eller så är jag bra för mig själv, kanske en nyttig blandning? Min storasyster har alltid sagt att jag är för självsäker... Men så är jag där jag är idag också, står på egna ben och mår skitbra!

Imorrn ska jag jobba förmiddag. Sen är jag ledig. Då ska jag träffa älsklings Tine och dricka kaffe på Starbucks, prata skit och titta på roliga människor (britter, vem kunde ana?)
På lördag är det London som står på schemat med både shopping, fest och övernattning. Vilken lyx!




"I would rather keep my head in clouds
Than to tie my feet to the ground
And I would rather risk going way too high
Than to never fly at all"


 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Love you! <3

2010-01-29 @ 07:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0