Utgång i Ashford och sena samtal

Igår var vi ut i Ashford. Jag, Tine och en annan tysk tjej vid namn Carina. Första utgången i Ashford och puben vi gick till var jättebra och mysig. Vi bjöd ständigt varandra på shots, Guinness och Corona. Klubben vi gick till efteråt var dock mindre bra. Mycket folk men musiken var läskigt dålig. När låten "pump up the jam" började spelas vaknade människorna till liv eftersom det äntligen var en låt man kände igen (den suger dock totalt), det säger väl allt... 

Jag hade sagt till min hostmom att jag skulle sova över hos Tine men under kvällen så kom jag på att jag inte var så sugen på att spendera en tredje natt på en vecka på ett hårt golv så jag tog en taxi hem istället. Väl vid dörren in till huset upptäckte jag att mina hostparents hade lämnat nyckeln i, på insidan, vilket gör det omöjligt för mig att låsa upp. Så klockan 3 mitt i natten fick min hostmom ett samtal av mig som snällt ber henne komma ner och öppna dörren.
I detta fall är jag otroligt glad över att ha just henne som hosmom. Hon mest bara skrattade och sa det är lugnt det är lugnt när jag ständigt upprepade hur ledsen jag var över att ha väckt henne.
Imorse, närmare bestämt 10.23 så ringde min hostmom till mig och bad mig gå ner och öppna dörren till Sainsbury's mannen som körde hem våra beställda varor från mataffären. Min hostmom var på väg hem från veterinären och kunde såklart inte öppna dörren själv.
När hon kommit hem sa hon "I'm so sorry I woke you up!".
Jag flinade lite generat och sa "I guess I owed you one"...

Kommentarer
Postat av: viktoria

Haha okej. Jadu, för komplicerat att förklara. Men om du går in på bloggdesign.se eller något liknande så ska det finnas utförligt hur man ändrar och har sig :)

2010-01-23 @ 21:42:06
URL: http://strindin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0