The F word

Efter fin middagen häromkvällen satte stortjejen pappans Iphone i högtalaren och började spela Lilly Allen på högsta volym. lillkillen var inte sen med att haka på den glada dansen i köket medans pappan viskade till mamman "they are singing the F word in this song..."

Inom kort tid började nästa sång spelas. En annan Lilly Allen sång; Fuck you very much.
Barnen börjar uppspelta dansa av den glada melodin i sången och det dröjer inte länge förrän både mamman, lillasystern, morbrorn och au pairen började dansa med dem i köket. Den bästa delen var när alla började sjunga med i refrängen till pappans stora förfäran.

Fuck yoou, fuck you very very mu-u-uuch


Kommentarer
Postat av: Malina

Jag kan se det framför mig. Det tycker jag är roligt.

2010-01-17 @ 23:00:55
Postat av: Mamma

Min typ av humor! :)

2010-01-21 @ 07:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0