Det rullar på nu

Mycket har hänt sedan förra inlägget

1. Jag BLEV magsjuk. 2 dagar passerade sen BANG och kräkljud en hel natt. Det var mysigt värre men dagen efter var nästan ännu bättre. Låg i sängen hela dagen, utpumpad och så fort jag rörde mig en millimeter kändes det som att jag fick en hjärtattack, fast i magen.

2. England har drabbats av en ny kallvåg. Det är nu hela -2 ute.

3. Jag har varit och sett på bio här i Ashford, det blev filmen Avatar i 3D. Coolt!

4. Tine!! wuhuuw. En väldigt trevlig flicka från tyskland som nyligen flyttat hit. Bor ca 10 minuter ifrån mig med bil, och bil har hon!!



Skulle bli utgång i lördags men pga av vädret blev det inte så mycket med den saken. Tine kom hit i alla fall och det var då vi gick på bio. Efter det åt vi på KFC som var precis lika äckligt som jag mindes det när vi åt det i Australien. Helst aldrig mer igen, ok? 2 cm friterat lager utanpå en liten kycklingbit med benbitar i och kalla strips till det. yummi! Not so no.
Hon sov här och i söndags åkte vi in till Ashford och shoppade lite. Köpte bland annat en jeansskjorta från exotiska H&M och likadana skor som Tine, kostade hela 6 pund (ca 70 kr). Och så satt på Starbucks i 2 timmar och beställde godsaker 2 gånger! Så nu ska jag börjA PÅ GYM. Inte bara pga godsakerna från Starbucks, delvis det men nu har jag äntligen någon att träna med. Så otroligt trevligt och roligt! Nu kommer mina pengar som inte räcker till räcka till ännu mindre :)
Kära kära Sofia ringde mig också och det blir London sista veckan i januari eller första i februari. Längtar och hoppas på att det blir minst lika lyckat som förra gången.

Nu mår jag bra. Livet är rolig. Det ända som saknas nu är varmt väder och en lagomt stor lottovinst.
Tack och adjö.



Kommentarer
Postat av: Viktoria

Håller med maria, så störigt att vuxna män inte plockar undan efter sig. Så himla jobbigt är det inte att sätta in saker i diskmaskinen!! Men håller med dig, ibland känner man sig som en inneboende städerska..

2010-01-14 @ 18:38:14
URL: http://strindin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0