ÅR 2009



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Massor! Flyttat utomlands, oroat mig över att vilda flodhästar ska vandra in i mitt tält mitt i natten, tagit körkort, gått ur skolan, njutit av "gammel rock"...
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga löften att hålla
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, två vänner fick varsin flicka :)
4. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ja
5. Vad var din största framgång 2009? Vet inte hur många gånger jag har hört att man inte behöver vara på ett specellt sätt. NU har jag äntligen förstått det!
6. Vad spenderade du mest pengar på? Resor! No doubt.
7. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat...
8. Vad önskar du att du gjort mindre? Klagat
9. Hur tillbringar du nyår? Hemma med gäster
10. Vem saknade du? Min familj och mina vänner
11. Finns det någonting du ångrar med 2009? Måste faktiskt säga att jag är nöjd i det stora hela. Jag har kämpat på bra och är precis där jag vill i livet :)
12. Vilken del av 2009 var bäst? Första eller andra halvan? Från sommarlovet till nyår å så de  två veckorna i feb/mars ofc;)
13. I vilka länder har du varit i år? Tanzania, Uganda, Norge, Spanien-Mallorca, England och så Sverige då...
14. Vilka låtar påminner dig om år 2009? 2face - African queen, Agnes - Release me, Cheryl Cole - Fight for this love, Rolling Stones - Satisfaction, Bruce Springsteen - Dancing in the dark
15. Hur tror du 2010 blir i sin helhet? Rock n roll baby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0