En grön liten överaskning

Lördag. Tillgång till sovmorgon och jag vaknar pigg som en lärka vid 8 tiden. Envist ligger jag kvar i sängen och till slut somnar jag om och vaknar 2 timmar senare. Jag är så otroligt trött på kvällarna, det är inte ok.
När jag öppnar dörren och ska gå på toa ligger ett litet grönt paket utanför min dörr. Från Sverige! Åh vad jag blev glad! Med tårar i ögonen öppnar jag det lilla gröna paketet och finner följande;

- 2 skivor av mitt absoluta favoritbröd Lingongrova. Bröd här i England är blä och skam så jag har dragit djupa andetag i den lilla brödpåsen och njutit av den välbekanta lukten. Jag njöt lagomt mycket när jag åt en skiva till frukost också ;) härliga härliga bröd...
- En marabou chockladkaka <3 Jag bestämde mig för att spara den till imorgon för alla hjärtans dag. Men den låg ju där, bredvid mig och såg frestande ut i sin gula förpackning. Jag öppnade den lite och luktade. Mmmmmm... Tänkte att det skadar faktiskt inte om jag tar en bit, bara en. Det är ju trots allt lördag. Så jag tog en bit. Sen var jag så otroligt stolt över mig själv att jag klarade av att bara ta en bit... Så jag belönade mig själv med en till.
- Ett par hjärtformade silverörhängen från Cederlings som jag kommer bära stolt de närmaste månaderna.
- Ett rött kuver med en liten söt hälsning från mamma och pappa.



Tack så jättemycket! Jag anar att mamma ligger bakom det mesta av denna lilla överaskning, men jag tycker om pappa också  ;)
Jag älskar er, och saknar er också!
25 dagar kvar tills mamma och syster landar i England!!!

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hjärtat mitt!! <3 <3

2010-02-14 @ 10:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0