Snabb uppdatering

Nu är Maria glad igen. Allt har med inställningen att göra;
"Tänk och utstråla känslan av gott, och din tanke kommer hjälpa dig att skapa ett faktum"

Jag sitter just nu vid köksbordet med min favoritkopp fylld med varm choklad. Jag känner mig glad och har en allmänt gosig känsla som pirrar i hela kroppen :) Jag lagade även den där supersmarriga kycklinggrytan vid 5-tiden. Min hostmom ringde och sa att barnen inte kommer hem förens halv 7-7 tiden och då tillsammans med henne. Så jag behöver inte jobba mer idag. Jag skypade med Sandragullet när jag lagade maten så hon fick följa mig till bordet och göra mig sällskap när jag åt. Fy skam att jag fortfarande inte kan koka ris ordentligt... jag får börja göra som britterna, värma det i mikron.
Hundarna har varit ute och sprungit i trädgården, huset är städat, jag är nyduschad och fräsch, jag älskar mina nya armband, våren är snart här.
Ska titta lite på tv och umgås med de små lyckopillren Jack and Gilbert innan resten av familjen kommer hem.

Nu mår jag bra. Vi fortsätter såhär tycker jag.





Kommentarer
Postat av: Mamma

Tycker jag med!!! :) <3

2010-02-08 @ 23:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0