joggintur

Nyss hemkommen från en joggingtur och min hälsosamma sida tjoar högt. Har precis satt i mig en skål med lättyoghurt, Cheerios och banan också. I vanliga fall gillar jag inte yoghurt men av någon konstig anledning har detta lilla land inte filmjölk, så det är ju bara att gilla läget och ta det närmaste fil man kan komma.
Jag är sugen på svensk mat! Snabbmakaroner och falukorv, mammas kassler med ris, farmors våfflor med sylt och grädde. Det bara vattnas i munnen. Kanske bra att jag inte har tillgång till denna mat om jag nu vill vara hälsosam...

Denna vecka har jag inte gjort mycket. Eller ja, hittils denna vecka har jag inte gjort mycket. Måste säga att det är väldans bra för min ekonomi. Det är inte direkt så att jag badar i pengar men med 50 pund kvar sen i fredags så kan jag doppa tårna lite i alla fall :) Eller fixa naglarna ;) Den som lever får se så att säga...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag kan alltid packa ner litet svensk mat i resväskan, o fixa till det i ditt kök - SNART!!! :)

Spar pengarna du - Afrika hägrar i fjärran....

Puss, puss!

2010-02-09 @ 17:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0