Dont count the days, make the days count



Nej nu får jag skärpa till mig. Inge mer negativa tankar ska få fylla mitt huvud. Jag är trots allt frisk, modig som ett lejon och har en förkärlek till stora leenden- så inge mer sura miner. Jag ska inte tänka så mycket på vad jag vill göra efter det här, för det här som jag lever i just NU är en dröm jag haft sen jag var 14. Att bo i England, prata det underbara språket, möta nya trevliga människor och vara allmänt glad.

Nu ska jag ta ett varmt bad och tina upp mina frysna fötter, samt dricka varmt te. Senare Idag ska jag röra ihop en kycklinggryta med ris, yummie. 

Hawaiian pizza with cheesybites och svenskbesök i mars, livet bjuder på mycket gott :) Man måste tänka mindre på de små detaljerna och uppskatta att man lever och andas, right?
Prima ballerina!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det finns alltid en positiv del, fast den kan vara svår att se ibland. Om du lyckas med att alltid fånga den delen, så får du ett riktigt lyckligt liv! Jag vet att du kan! Älskar dig! <3

2010-02-08 @ 16:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0