Ta dagen som den kommer och bara njuuuut...

Nu har jag varit i Englaland i 6 månader. 
- Det är nu det har gått så pass lång tid att hemlängtan är försvunnen. När jag är ute och festar längtar jag inte längre hem till min säng i Sverige; jag längtar hem till min säng i the Wakeley House i Charing.
- Det är nu det kalla vädret är borta. Det är nu sommaren kommer med förhoppningsvis många slappdagar i solen, sköna partynätter i sommarklänningar, BBQ fester, cykelturer med mera.
- Det är även nu det bara är 3 månader kvar och jag har insett att det är njutning av det engelska livet som måste gälla och inget annat.
- Det är nu jag har insett vilka otroligt härliga nya människor jag har träffat här. Och vilka jag kommer hålla kontakt med efter hemkomsten till Svealand.

Det är alltså NU den härligaste biten av min Englands-vistelse börjar. 
and I loviloviloviloviloveit

Cheers X x

Kommentarer
Postat av: Malina

Bra Maria, njut njut njut njut!

2010-04-20 @ 13:03:14
Postat av: Jennica

vilken skön bild :)

2010-04-20 @ 16:55:12
URL: http://jennicaz.blogg.se/
Postat av: Mamma

Mitt vackra barn... <3 Ja, passa på och njut, sug musten ur de här tre månaderna! De kommer aldrig tillbaks, vet du.

2010-04-22 @ 07:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0