Korrekt svenska? Näe due.

Mer kuliga saker och mindre kuliga saker har hänt. Mer kuligt var den uuunderbara dagen i Brighton. Jag och finskan planerar redan våran resa dit. Mer kuligt var också pickniken med mina vänner, underbart sommarväder flera dagar i rad, fester, slappsöndagen vi hade i parken med tusen saker till frukost som vi köpte med oss från Londis, festlördagen vi hade med shots i olika smaker, skratt, teletubbies, Elvis Presley och Aladin. Mindre kuligt var det att barnen har haft lov i 3 veckor och 2 dagar. Mer kuligt är det att min plånbok buktar utåt för första gången sedan min ankomst till England. Mindre kuligt var alla långa timmar jag skulle passa småglina. Mestast kuligt var det att skolan började för dem idag!! Mohaha. Mindre kuligt var det att ta igen all städning och tvätt som jag hade kommit efter med. Mer kuligt var det när vi åkte och åt mat på Pizza Hut igår, spelade bowling och en annan dag spenderade vi 7 timmar på en farm som kallas; rear breeds. Mindre kuligt var att jag längtade hem till mina vackra djur i Sverige. Mindre kuligt var det också när jag var tvungen att följa med dem och bada och minstingen skrek och skrek och skrek. Mer kuligt var att jag där i poolen träffade en danska som kunde svenska. Mindre kuligt var att jag inom kort insåg att hon var ganska tråkig. Mer kuligt är att jag har upptäckt att många av mina kompisar här tycker att våran trädgårdsmästare är snygg. Mindre kuligt är det att de tydligen ser någon som jag inte ser. Min tyska kallar honom Gerard Butler. Jag kallar honom Neville.


BILDREGN

 

Nästa gång kör vi stenhårt på tema FLOWERPOWER


Kommentarer
Postat av: Malina

Vad hääärligt du har det!!!! :D Stackars dig som ska komma tillbaka till Sverige snart igen :P



Maria, vet du vad V=tecknet du gör symboliserar?

Du kanske har svalt lögnen om att det står för Viktory, men i själva verket kommer det från den gamla hedniska guden Baphomet som är en fruktbarhetsgud som gestalserades som ett djur med horn. De två fingrarna folk håller upp bakom andra symboliserar Baphomets horn och att du intrygar att personen du gör det på har en hög spermiekoncentration! HAHA.

Så nu vet du. Tur du har en sådan syster som jag som vet allt och kan upplysa dig om sådanna här humoristiska saker.

2010-04-20 @ 12:56:36
Postat av: Malina

Vem är det som har hög spermiekoncentration btw? Leila? :D

2010-04-20 @ 12:58:15
Postat av: Maria

Men vad rolig du är då... Det betyder PEACE Malin, PEACE!!

2010-04-20 @ 14:07:41
URL: http://tinytreasures.blogg.se/
Postat av: Malina

ja, det var roligt. Mycket. Tråtrist för dig om du inte uppfattade det. :D

2010-04-20 @ 22:47:02
Postat av: Mamma

Vilken tur då, att det varit mer städa och mindre passa barn den mesta tiden... ;)

2010-04-22 @ 07:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0