the weekend

Linnéa Maria är en jättetrevlig och söt flicka. Jag träffade henne för första gången i lördags. Vi åkte och shoppade i ett stort köpcentrum där dyra märken säljs billigt. Jag hittade ett glitter glitter glittrigt armband/halsband/diadem/vaddetnuänkanvara som jag gillar jättemycket. Ett ett riktigt diadem som ser ut som... ja, det är träfärgat i alla fall. Hon följde med mig hem på kvällen och tillsammans med Tuuli förfestade vi lite på våran våning sen tog vi tåget till Maidstone.
*dansa dansa dansa och jag leker paparazzifotograf*
Jag har ont i fötterna. Har inte så hög klack på mina stövlar men jag har dansat i dem 2 nätter i rad och gått hela dagar så det ontade en aning. Tuuli som hade high heels klagade också. Jag klagade också. Jag sa "my feets are killing me". Hon tittade ner på mina små klackar och sen på sina höga klackar och sa "if you complaine again, I will kill you!!". Hon är trevlig hon, den där Tuuli :) en rar liten vildsint finsk flicka.

Vi tog en taxi hem. Idag har jag och Linnéa inte gjort mycket. Traskat runt i byn, tittat på film och... ätit. Trevlig dag. Har fått mycket gjort känner jag. Har till och med hunnit med att se ett avsnitt av the vampire diaries och ett avsnitt av supernatural.

Nu ska jag se på filmen Australia och låta minnen strömma över mig. Eller säger man skölja? ne... eller?
& så ska jag såklart dricka lite Ribena blackcurrant.


Maria Linnéa & Linnéa Maria!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0