Maria

Klar med allt jobb nu på förmiddagen. Börjar kvart i 4 igen. Sitter just nu nere i tvrummet och slökikar på någon repris av X factor. Det är ungefär som Idol, men bara ungefär. Är inte så inne i det hela "X factor" grejen.
 
Jag borde egentligen göra något vettigt med min lediga tid t ex ta tåget och utforska Ashford lite mer eller träffa någon ny människa. Men jag orkar inte. Är inte på topp varken fysiskt eller psykiskt. Jag ligger precis på gränsen till att börja storböla. Jag tror det räcker med att jag slår i tån, inte hinner med det jag ska hinna med idag på mina 5 timmar eller att den söta killen på X factor åker ut.
Jag behöver bara en liten liten anledning för att släppa på tårarna.

Egentligen gör det väl ingenting. Jag har klarat mig bra hittills. Ibland behöver man tycka synd om sig själv ett litet tag för att sedan kunna ta sig i kragen, lämna sorgen bakom sig och börja se framåt, igen inte bakåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0