Its the best food ive ever tasted!!

Håller på att laga mat. Lillkillen kom nyss hem från skolan och jag bad honom provsmaka. Jag stoppar skeden i munnen på honom och ett leende sprider sig över hans ansikte, håller upp båda tummarna och säger "that's the best food ive ever tasted!!".

Precis vad jag behövde höra. Det är andra gången jag lagar mat åt dem. Men å andra sidan... med den mat de är vana vid så behöver man inte vara mästekock för att de ska gilla maten...

Stortjejen kom precis innanför dörren. Lillkillen springer ut i hallen och skriker "you need to taste the food!! it's the best food Ive ever tasted!!"

Kul :)
Frågan är hur jag ska kunna hålla det här uppe... förväntningarna kommer vara skyhöga i framtiden ;) Men det är ett kommande problem, idag ska jag njuta.

Kommentarer
Postat av: viktoria

låter härligt :D hm, jag ska börja laga mat om ca 1 timme. innan dess ska jag underhålla C och plocka undan och ja, försöka göra hundra saker samtidigt :P

2009-11-16 @ 18:11:40
URL: http://strindin.blogg.se/
Postat av: mami

Men - vad lagade du då??!! :) Du ÄR ju bra på at laga mat..... Puss, puss!

2009-11-16 @ 18:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0